GRATTIS MELKER!

Som blir myndig idag!!!!!!!!!!!!!!! Svara när jag ringer vafan!? Puss på dig i alla fall! Nu ska ni få se vad vi har haft för oss det senaste dygnet:


Det var en ganska kort och tråkig och opersonlig skolavslutning i klassrummet måste jag säga. Men, desto snabbare fick vi sommarlov!


Efter mycket om och men satt nästan hela klassen på café String! Jag åt en hummus-macka som fick mig att dofta vitlök resten av dagen. Det höll vampyrerna borta åtminstone.


Jag blev så förtjust i en "halvtorr äpelcider" att jag var tvungen att köpa den, be Lisa ta en bild och sedan själv lägga ut den på bloggen så att ni skulle få se.


Lisa fick också smaka.


THE girls på Långholmen.


Sen kom värsta gangstergänget, så vi drog till Skinnaviksberget i stället. Det är tydligen värsta fjortisstället.


Där haffade vi den här snubben. Han var lite konstig..


IDAG var jag på Malins student!




Det såg så jävla härligt ut! Ett år kvar nu, TAGGAAA!! Och om 16 futtiga dagar fyller jag 18!!!!!!


Herrå med er!


Camilla


Kommentarer
Postat av: marie

fina bilder! FIN HIMMEL!!! åh

2010-06-11 @ 19:44:30
Postat av: Frida

Fan va ni där igår! Ja låg hemms i sängen o sov när ja kunde varit med mina favvo tjejor! Illa! Ja konstig kille ni hittade! Ser skum ut! <3

2010-06-11 @ 21:00:59
URL: http://greatballsoffrida.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0