15 Mars 2010

Åh. Åh åh åh. Det här har varit en helt fantastisk dag! Helt stilla i dessa stressiga tider. Efter elva timmars sömn hos den vackraste människan på jorden, drog jag upp persiennen och möttes av en bländande sol och klarblå himmel. Därhemma fick jag också en god frukost med uppiggande kaffe och god provivadryck. Dagen fortsatte i ett lugnt tempo och solen steg ännu högre och lös ännu starkare medan jag sprang, duschade och fick hemlagade pannkakor till lunch. Den sken lika starkt och fint och bra in genom vardagsrumsfönstrerna medan jag pluggade vid min ibland sovande, ibland också pluggande bror. Peter LeMarcs allra finaste låtar har spelats om och om igen på en sövande volym medan mitt kemiblock klottrats med färgglada pennor. Nu ska jag få fiskgryta och sen ska jag öppna min Åhléns-katalog som jag fått med posten. Jag har nästan bara fått idag - och jag är så tacksam! 


Hej då med er, vi ses kanske i morgon?

Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0