Comme la nuit de temps

Nu vill jag verkligen slänga på mig jeansjackan, ta min nya väska, sätta solglasögon på näsan och tygskor på fötterna. Jag vill sitta med dig och ta en kaffe på någon av uteserveringarna på söder. Och så vill jag hälsa på okända människor! Och vinka till båtarna i skärgården! Sen så vill jag ta bilder vid havet och fånga abborrar med håv. Åh, jag vill komma hem i gryningen utan att förfrysa och ha klackar utan tå. Eller nej förresten, jag vill nog ha klackar med tå.. Främst av allt vill jag i alla fall fylla arton, ta mitt körkort och resa iväg. Det känns ju som en halv evighet dit!




Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

jag vill också allt det du vill! min facebook är nu borta ;)

2010-03-17 @ 21:14:31

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0