Det blev en dag i skolan



Lisa har fått en fix idé att gå så mycket som möjligt, så medan vi väntade på bussen i morse så vandrade hon fram och tillbaka..

 
Medan jag satt och var allmänt taggad på en ny skoldag!


The Green mile påväg till första lektionen. Lite läskigt faktiskt.


Innan nästa lektion övade jag på att se så obehaglig ut på bild som möjligt. Lyckas jag? Alltid. Söt-Anna förresten!


Såhär kul hade Isalee på svenskan. Såhär kul har Isalee alltid på svenskan.


Amica strikes a pose vid skåpen. Isalee lyssnar efter eventuella skåp-möss.


Vi har ju trots allt en hel del djur i vår biologi-korridor...


...Och växter! (Ja, jag sa åt Lisa att göra tummen upp för det)


På lunchen gick vi ut på en frisk promenad. Härligt! 

Sen orkade jag inte gå runt med kameran längre. En fin dag var vad det var i alla fall!

Lisa, är det Bodybump ikväll eller?


Kramar från Camilla!

Kommentarer
Postat av: Isalee

haha, det va faktiskt svenska! ;)

2010-03-11 @ 16:32:28
Postat av: E

Tänka sig att jag satt i 161an just då och såg dig oc Lisa! Tänk zig att jag sen såg Lisa springa nerför rulltrappan i T-centralen medan jag åkte upp.

2010-03-11 @ 18:32:20
Postat av: Lisa

Jaså jaså! Och vem är du, E? :)

2010-03-11 @ 22:04:57
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0