Hakuna Matata

Go kväll! Har ni saknat uppdatering? Jaaa, men det är väl klart att ni har! Jag har hållt på och sökt massa sommarjobb, och det har tagit typ hela kvällen. Jag som skulle plugga franska. Attans.

Idag frågade Lisa vad jag tänker på nuförtiden. Inte för att hon hade chockats över min mer och mer uppenbara dumhet och bah: Vad tänker du på nuförtiden? Nej, hon undrade bara vad jag går runt och ägnar min tankeverksamhet åt nowadays. Helt enkelt. Det lite läskiga med det hela var att jag inte hade så mycket som ett hamsterpip till svar. Ni vet planktons och sånt som lever på växterna i havet och som blir mat åt skräpfisk? Tänk er typ en cell i deras nervbanor. Och så delar ni den på lika många par skor Paris Hilton har. Så mycket till svar hade jag. Vad fan tänker jag på? Är jag helt dum i bollen eller var jag bara lite sälld av frågan kanske? Eller så är jag skitkorkad. Tänker inte alls. Faan vad skönt i sånna fall!


29fqp79_large


Camilla


Kommentarer
Postat av: Isalee

jag vill också veta vad du går och tänker på

2010-03-24 @ 21:23:00

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0