Henke, va FAAAAN.

Jajamensan, idag har jag gått en sisådär 17194 steg. Sweet. Efter skolan (som Camilla så snyggt redovisat) åkte jag och mötte upp Fridalicious. Vi gjorde en fin repris och tog djurgårdsfärjan till Skeppsholmen, promenerade i solen med blöta fötter till T-centralen och åkte hem. Det var nog där du såg oss, Emilie! Vi gjorde en sockerkakssmet hemma hos Frida (min första ren-smets-ätning) som vi satte i oss lite snabbt innan jag åkte hem, lagade en lite improviserad (men fett god (har jag många paranteser tycker ni?)) spenatsoppa, innan jag sprang till bussen och körde bodypump en timme med Camilla. Fan, det här inlägget var kanske lite svårt att läsa. Men whatta hell.

Tumblr_krffts1vxm1qzdhiko1_500_large

Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

shit, sjuttontusenetthundranittofyra steg, det va inte lite!

2010-03-11 @ 22:49:04
Postat av: E

sv: jupp, så måste det varit. Låter som en härlig dag, förörigt.



Åter igen, mkt snygg klänning! Ska kolla upp den! Tack!

2010-03-12 @ 16:49:47

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0