I just hate it when Brad Pitt calls me when I'm in bed with Johnny Depp

Hej på er! Idag åkte jag till Liljeholmen med min lillebror (bussåkning = kvalitétstid) och mumsade pommes frites på McDonalds. Dessutom bjussade min mamma på den där västen som jag spanade in härom dagen. Tack mamma. Därefter åkte jag till Östermalmstorg och mötte upp min fader på armémuseet (min pappa är en såndär som aldrig kan få för sig nånting till mindre än 100%) och lyssnade på en föreläsning om vad svenska insatsstyrkan egentligen gör för nytta i fredsbevarande uppdrag. Det var intressant, bara att stor del av föreläsningen för min del gick åt till att hålla ögonlocken på plats. Visst är det förargligt när man sätter sig längst fram och klipper med ögonlocken av trötthet så mycket att om man kopplade en generator till dem så skulle man kunna elförsörja en hel stad? Förargligt minst sagt.

Nu ska jag slänga i mig morgonens överblivna scones, och sedan ska jag mysa med mina darling souls Camilla och Pelle. Man kan ha det så mycket sämre än vad jag har det.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

SERIÖST, jag skulle dö för den här rubriken. Det skulle jag. Jag skulle offra hela mitt rum. Det skulle jag.

2010-03-03 @ 13:55:48
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0