Lilla sked

Jag har fan stoppat i mig en hel - helt fruktansvärt god - kladdkaka själv. Imorgon blir det cykeln till jobbet kan jag lova, praise the lord! Jag har i alla fall haft supertrevligt i Manges hood, spelat biljard och kollat på ölhävartävling, kört bubblan och kramat på Frida och Camilla. Nu ska jag för första gången på två nätter få krypa ned i min egen säng och sova där ända till klockan åtta! Jag ställde klockan på åtta för jag är förvirrad när det kommer till sommartiden, så bäst att vara på den säkra sidan...

Ska säga godnatt till Lovisa nu som jag saknar så smärtsamt mycket.
Jag kanske säger det ofta till dig Lovisa, att jag saknar dig, men det är inga tomma ord, du är mitt stora lugn i denna galna värld.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

och ni sa inte hej till mig?! Vad faaaaan? : (

2010-03-28 @ 15:55:58

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0