Love is drunk and unsuitable




Tumblr_ky2gy1idfs1qajhgvo1_500_large

Hello everyboddy! Jag vaknade upp hos Frida den söta idag. Vi hade en jättemysig kväll hos henne igår med kladdkaka, godis i mängder, trevligt och roligt folk, Wii och Canada - USA, tjejsnack i dubbelsängen och härlig "nu börjar fan lovet"-känsla. Vi gjorde scones till frukost och sedan gick jag, Frida och den balla Sofia (lite sjukt att jag träffade en annan Frida och en annan Sofia i fredags) genom slasket och jag åkte in till Skanstull. Där träffade jag min sällsynta men ack så bländande vackra vän Åjshi och vi satte oss på muffinsfabriken. Senast vi sågs var i augusti, inte okej. Inte okej alls. Det var i vilket fall hur mysigt som helst att sitta där med enorma muffins och titta ut över en blöt korsning med mycket snack att ta igen.

Lisa



Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0