Miracle enough

Idag tog en era slut. Åtminstone i min mobil, och det känns fint. Som om något vilket tidigare höll tillbaka nu släppt. Det har vart en väldigt fin dag dagen idag, och jag har sett massor av fina saker. Om 40 minuter ska jag ut och springa i det töande mörkret så nu ska jag köra lite pilates. Och varför orkar jag inte göra någon nytta? Jag orkar verkligen inte göra någon nytta alls, som att plugga. Jag blir seriöst trött bara av att tänka på att göra nytta. Vafan. Henke, varför har du gått under fucking jorden? Och klassen, skulle ni bli trötta på mig om jag tog Bruce Springsteen som inspirerande person på engelskan? Nej, jag tar nog Bruce Springsteen. Jag gillar liksom Bruce Springsteen faktiskt.


20090521142937

Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

jag gillar din nya era på din mobil!

2010-03-11 @ 08:23:46

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0