Nouvelle Francaise

Shit, det visade sig att både jag och Lisa har varit busy värre med våra liv på senaste. Men det är ju bra. För oss. Mindre bra för er kanske. Men frukta icke! Det kommer ramla in inlägg nu i helgen. So beware.

Ååhh. Vet ni hur mycket jag saknar fotbollen nu när det håller på att bli vår eller? Jag tror jag avlider av fotbollssug. Buhu. Jag undrar om sanktan har satt igång än. Kanske skulle ta och kolla på nån match kanske. Nej, då kommer jag bara bli ännu mer deprimerad. Fotboll var ju trots allt halva mitt liv.

Nej, vet ni vad! Nu får jag allt skärpa mig. Man får vara tacksam för alla fina minnen som finns i behåll. Jaa.

Förresten kan jag inte sluta garva åt Willes naturar-skämt idag på matten. Haha. Jag orkar inte berätta det för er, men det var roligt. Haha.




Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0