Sucka mitt hjärta

Men brist dock ej. Jag tycker det är någonting lite konstigt över den här kvällen, tror jag blivit helt överrumplad av planlöshet. Detta är första kvällen på lovet där jag kommer att gå och lägga mig innan tre, kanske är det anledningen till att jag känner mig helt förvirrad. Det känns som om jag väntar på någonting men vet inte vad, eller som om någonting speciellt ska hända utan att det egentligen ska det. Men ni vet, livet är för viktigt för att egentligen tas seriöst så man kanske skulle välja en helt slumpad bok och se om man hittar några fina rader att somna med. Godnatt, och visst är det någoting speciellt med just dig? Jag skulle nog tro det minsann.






Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

jag röstar på "Take the midnight train" och nu ska jag gå och lägga mig, och klockan slog previs 03.03, spooky sookie!

2010-03-07 @ 03:03:17

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0