I morgon kanske jag ska köpa en cykelkorg

Jag är trött idag. It's been a hard week. Ska jag likna mina ögonlock med nåt så är det med kamelernas puckar efter två månader i öknen utan mat (för det är ju inte vatten de har där va, Melker?). Zåååå, nu ska jag äta m-kulor och så småningom se Solsidan. Mer än så blir en fysisk omöjlighet.

På tal om fysik fick jag bara 2 poäng från MVG på provet! Och en solpoäng ifrån också. Det är så bra jag kan bli i fysik! Ville bara säga det. Så nu kan ni vara lite glada med mig om ni inte har nåt bättre för er.

Hoppas ni har en asbra fredagskväll i alla fall och att ni får möjligheten att spendera den precis som ni vill! Puss på er!

L_9c06baa04a8d9fbe47d3a04fcb7c3b89_large_large


/Camilla


Kommentarer
Postat av: melker

kamelen har fett i pucklarna, men fettet hjälper till att lagra vatten :)

2010-03-20 @ 01:15:08
Postat av: Camilla

Ja, just därför blir de ju säckiga utan mat. Daaah.

2010-03-20 @ 18:05:06
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0