Darling I wish you were here

Zådärjah! Med feber och lite smått panikångest lyckades jag till slut banna mig, så att jag lugn som en ko kunde stiga in på min första arbetsintervjuv. Jag försökte nog mest övertala mig själv när jag sa att jag inte var nervös igår, Pelle... Ehehe. Anyhow så gick det faktiskt väldigt bra, och för er som inte visste det så har jag sökt jobb på Donken! Woho liksom. Men det verkade inte alls som värsta mardrömsdeltidsyrket. De var jättetrevliga och glada och hej och hå. Sen är det inte säkert att jag får jobbet för det, men jag var en av de 30 som gått vidare från 600 ansökningar. Alltid nåt! Dessutom fick vi gratis läsk!


20080820040254


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0