Överfuckingdrift

Gah, mitt hjärta slår fortfarande snabbt. Och nej, det har inte varit någon gammal flamma som tagit eld igen, det är inga utomjordingar i mitt rum och jag har fortfarande inte blivit nominerad till nobelpris. Nej, det är inte därför mitt hjärta slår i hundratjugo. Idag åkte nämligen jag, Frida:



och Magnus:



... till tjottahejti i Nacka Forums Ica Maxi och köpte stööööööört mycket godis. Och när jag säger stöööööört mycket godis, ja, då menar jag verkligen extrema mängder. Vad var det vi fick ihop? Fyra kilo? Fyra kilo för en hundring. Jag köpte upp hela min tjuga och har aldrig ägt så mycket godis på en och samma gång nånsin.

Påväg till min skrivkurs fick jag i alla fall hjärtklappning och blev helt darrhänt så jag misstänkte att 400 gram choklad inte gjorde mig så gott och bestämde mig för att göra nåt drastiskt och slänga det som var kvar i påsen (och nu snackar vi mycket). I sista sekund hann jag hejda mig och gav bort chokladen till en gubbe som satt och såg lite ensam ut på Odenplans tunnelbaneperrong.

Nu känner jag mig ungefär såhär:



Puss och godnatt mina små kycklingar!
(höhö, fyndigt va? nu när det är påsk och allt... kycklingar liksom, som man har när det är påsk.. och så kallade jag er liksom kycklingar..., för det brukar man ju säga typ..."kom mina små"... hehe. Jaja, godnatt.)

Lisa

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0