Look, I'm as high as the sun

Gah. Jag har suttit med ett tomt inlägg framför mig i typ en halvtimme nu. Har min fantasi tagit slut? 45 minuter. Får nog erkänna total idétorka.. Det måste vara kul för er att läsa om? "Idag har jag inget att skriva". Bah: Nähäää, oh my fucking god! Den här bloggen bara måste jag fortsätta läsa! Och ja, det måste ni. Det är nämligen en annan brud med skrivtalang som brukar komma med lite vettigare saker.

Annars, ja.. Jag sitter här och leker Miley Cyrus och undrar om jag ska skriva det så att folk får veta det eller inte. Nu fick ni veta det, men efter helgen vet jag att det finns likasinnade, och det gör det hela lite lättare att bära. "Noddin my head like yeah"

Nu är låten efter den snart slut, förstår ni hur trögt jag skriver då? Nej, nu byter jag till Taylor Swift. Hehe, jag lyssnar på bra musik också. Faktiskt.



Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0