Viktiga grejer

- Jag har kört halkbana idag.
- Jag har åkt två timmar kommunalt.
- Jag har läst gamla texter och insett att de alla handlar om samma sak.
- Jag har ångest för kemiprovet.
- Jag ska plugga och jobba imorgon.
- Jag vill ha en miljon ny grejer, och en cykel, som Isalee.
- Jag gillar Isalee.
- Jag är lite rädd för framtiden och övar på att vara i nuet.
- Jag ska nog äta gröt till frukost imorgon.
- Jag saknar Henke.
- Jag vill att Lovisa ska vara här, jag tror hon är övernaturlig på nåt sätt.

Lisa

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Sv: Man klipper den tunt i topparna, har i kalk, tuperar och sprejar. Funkar fintfint och håller bra. :)

2010-03-16 @ 11:11:08
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Isalee

ni har bytt teckenstil. Roligt konstaterande va?

2010-03-16 @ 18:52:53
Postat av: Lovisa Johnsson

ÅÅh hur gick halkbanan!

visste du att jag saknar dig?

visste du att jag önskar att du var i Kalmar?

Visste du att jag älskar dig ? ;)

2010-03-17 @ 18:17:04

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0