You would not belive your eyes

Jag lyckades (ovanligt) ta fel med en timme och såsade runt ensam i ett köpcentrum idag. Tills Malin kom till min räddning! Då blev det en riktig shoppingdag! Ni vet när man sådär verkligen suger ut utbudet i så gott som varenda affär. Härligt! Jag kom hem med lite sassy saker som jag tänkte kunde matcha min och Lisas nya image.

Sen när jag satt och fikade som allra bäst ringde det en tjej från Stockholmsstylisterna. Det visade att söta Pelle tipsat om mig! Så jag ska få vara modell för en dag (två-tre timmar..) på fredag! Glassigt. Och tack Pelle! Det fick mig på bättre tankar måste jag säga!! Och Lisa ska typ också, så i bästa fall kommer vi glassa tillsammans!




Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0