2,3-di-pentan-brom-peptids-dö-heptid

Det kom en Greenpeacesnubbe och ringde på. Det kom en Greenpeacesnubbe som bara kunde säga "hur kan du säga så?" och ringde på. Det kom en äcklig, ful och rätt patetisk kille och ville nåt. Han frågade hur jag skulle värna om framtiden på något annat sätt än att gå med i Greenpeace. Hade jag varit lite mer kall och bråksugen än vad jag var hade jag kommit med ett "rösta på moderaterna" eller nåt. Men jag var väldigt trevlig för att vara arg, han kan inte ha haft det lätt här livet. Jag bad honom bara att brinna långsamt i helvetet, sen gick han. Typ.

Greenpeace är för övrigt säkert jättebra.

4596199352_4c3d22dec7_large



Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0